Friday, September 17, 2010

kenangan dulu kala: surat ooo surat

Last night aku menggodek2 almari terjumpa la balik kad raya n surat lama2.
Dulu2 zaman sekolah hobinye suke berbalas2 surat.
Daripada darjah 5 start ade penpal.
Tp waktu tu ade 3 org je kot penpalnye.
Sorg kt kedah, sarawk n sorg lgi batu caves.
Sume surat dr tahun 5 sumenye aku simpan berkotak2 gak la.
waktu tu time balik sek je aku trus tuju kt peti surat tgk surat.
sgt la xsabarnye menunggu org balas surat esp dr budak sarawak tu sbb lama kot br nk smpai lebey kurg 5 hari utk surat aku smpai kt die.
n lepas die balas lak amik masa lg 5 hari utk smpai kt aku.

Bile naik form4 ngan form 5 berbalas2 surat ngan kawan sekolah yg ditinggalkan sebab masuk sekolah lain.
Waktu tu, fad antara org yg rajin la menghantar surat dengan sampul surat yg pelbagai. Ni salah satunye, menggunakan pembalut cadboury.
Tanda harga pun xtanggal.


Fad... ko memang kreatif....hehe

Dalam pada menggodek2 terjumpa jugak jugak kad2 good luck waktu zaman2 kt matrik dlu...






wahh... rindunye kt kawan2 sematrik dulu. huhu

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: