Wednesday, May 4, 2011

aku x suke masuk ward

mule2 dok hosp masuk ward

perasaan : excited sebab xpnah masuk ward
tapi skang klau nk suh masuk ward lagi
nooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!
dah nak muntah rasanye dok dlm hosp
hari2 terakhir kat hosp
mmg xmkn dah sume food
makan roti sekeping pagi je
then lagi sekeping simpan utk malam
xtau la ni kesan chemo or sebab aku dah bosan nak mkn makanan hosp tu
tgk je nasi aku da rasa kembang tekak
dr pulak nak tahan lama2
urghh xsukenye
last sunday kuar jugak akhirnye
and as usual
urusan nak kuar hosp ambik masa lama gile
dr discharge kul 1230
nasib baik kali ni cepat sikit je
kul 4 lebey da bole kuar
tp kali ni xtau nape mengantuk sgt2
so lepas mak ngan ayah aku dtg
dorg yg uruskan
aku tdo je mmg penat teramat smpai nurse dtg nak cabut tag kat tangan
xtau la nape mata xle nak bukak

n skang da ade kt rumah
ok la selera mkn da ade balik
12 hb ni pegi chemo lagi
ngeri sebab asyik nak fikir
ape la perubahan yg akan jadi
chemoport yg dorg tanam ni menyakitkan aku
ni la lebey kurg gbr chemo port tu
tp hari tunye chemo xgune yg ni sbb br operate
n sakit lagi
skang pun still rasa sakit lgi
tapi tahan kan je la
byk nak membebel
tapi simpan for next entry

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Fadilah R. said...

kau sakit ape haaa?

dikanandankiriku said...

urmmmmmm
dr cakap kne hodgkin lymphoma
lbey kurg macam barah drp kelenjar

Anonymous said...

beb..moga ko cepat sembuh...think +ve huhuu