Monday, June 27, 2011

PET scan

anyone penah buat PET scan??

esok 1st time buat mende nih
xtau la mcm mne rasanya
so skang tengah puasa sampai la lepas habis buat scan esok
berdebar2 jugak
sebabnye melalui PET scan punya result ni la nak tau
the exact stage cancer yg ade ni
so hopefully bende alah yg besar dok ada dalam badan ni da xde
sebab rasanya da xde
yang dulunye membonjol kuar da hilang
hopefully yg kat dalam yg aku xnampak tu pun da hilang
sangat2 la berharap
sebabnye da xnak da buat chemo
xsakit
tapi kesan nye la yg xlarat nak tanggung
muntah2 segala
huhu
Doakan ek ....................

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Puan ALeya said...

Aku doakan semuanya akan ok Fir...update eh kat sini...wlpn aku ni pemalas benor nak update blog skrg ni, tp aku rajin baca blog org..hehehe...

Anonymous said...

aku pun doakan semua okay....semua selamat....be strong...go go go - cik tipah

dikanandankiriku said...

thanx ek kak al ngan cik tipah.